Imię
e-mail:
Twoja wiadomość:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do mnie.

Imię
e-mail:
Twoja wiadomość:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

back to the home page

Finalny render

Aby uprościć wykonanie rendera przez klienta, podzieliłem modele na trzy osobne obiekty. Każdy odpowiadał za konkretny materiał. Były to: wytłoczenia, folia UV oraz tekstury bez żadnych efektów. Po nałożeniu wszystkich warstw na siebie otrzymujemy finalny render. Mapa UV modelu była pocięta w taki sposób, aby pasowała do każdego wykrojnika danego produktu bez konieczności edycji siatki UV czy samego wykrojnika (posłużyły one jako źródło tekstur).

 

Projekty przygotowane do druku posiadają kolory dodatkowe na potrzeby zaznaczenia, gdzie mają występować folia UV czy wytłoczenia. To właśnie dzięki tym kolorom mogłem podzielić obiekt na konkretne materiały i nie stwarzać przy tym problemów w samodzielnym teksturowaniu oraz wykonywaniu renderu przez klienta. Wystarczyło, aby wybrał odpowiednią teksturę.

Trudność projektu polegała na tym, że modele i tekstury 3D musiały być przygotowane w taki sposób, aby klient mógł je łatwo wymieniać i modyfikować zgodnie z przyszłymi potrzebami. Wymagało to starannego planowania i dbałości o szczegóły.

 

Tworzenie modeli 3D, które są elastyczne i łatwe do modyfikacji wymagało nie tylko wiedzy technicznej w zakresie oprogramowania do modelowania 3D, ale także dobrego zrozumienia oczekiwań i preferencji klienta. Modele musiały być tworzone w sposób umożliwiający łatwą modyfikację bez uszczerbku dla ogólnego projektu i jakości projektu.

 

Jednym z największych wyzwań przy tworzeniu elastycznych modeli i tekstur 3D było zapewnienie możliwości ich łatwej modyfikacji bez konieczności posiadania rozległej wiedzy na temat oprogramowania do modelowania 3D. Klient musiał mieć możliwość samodzielnego modyfikowania i zastępowania modeli i tekstur bez sięgania po pomoc z zewnątrz.

Obiekty podzielone materiałem

Samodzielne renderowanie

Klient

Celem projektu było stworzenie wizualizacji 3D serii produktów umożliwiającej klientowi samodzielne renderowanie produktów zgodnie z jego potrzebami.

Cel projektu

Bio Medical Pharma to firma zajmująca się wytwarzaniem i sprzedażą suplementów diety dla osób dorosłych. Produkty te wspierają kondycję włosów, skóry i paznokci oraz wydolność i zdrowie organizmu.

O kliencie

back to the home page

contact

experience

about me

portfolio

home

Zwykła tekstura

Folia UV

Wytłoczenia