Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do mnie.

Imię
e-mail:
Twoja wiadomość:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Imię
e-mail:
Twoja wiadomość:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Klient

Celem projektu było wymodelowanie cyfrowej reprezentacji 3D rzeczywistego urządzenia i wykonanie renderów konkretnych widoków do wykorzystania w różnych zastosowaniach

cyfrowych.

Cel projektu

Booksy to bezpłatna aplikacja do planowania wizyt kosmetycznych, dzięki której łatwo znaleźć i zarezerwować wizytę w ciągu kilku sekund, w dowolnym czasie i miejscu.

Client

Client

O kliencie

back to the home page

Projektując model szczególną uwagę poświęciłem detalom i wewnętrznym elementom urządzenia. Wiem, że te drobne szczegóły mają kluczowe znaczenie dla uzyskania wysokiej jakości efektu końcowego. Zadbałem o dokładne wymodelowanie wnętrza urządzenia, ponieważ jest ono tak samo ważne jak jego wygląd zewnętrzny.

 

Koncentrując się na każdym szczególe, udało mi się stworzyć realistyczny model o wysokiej wierności, który precyzyjnie odzwierciedla rzeczywiste urządzenie.

Dbałość o detale

W przypadku tego modelu 3D musiałem stworzyć dedykowane tekstury, aby uzyskać realistyczny efekt i dokładnie odwzorować użyte materiały. Tekstury odgrywają kluczową rolę w modelowaniu 3D, ponieważ dodają głębi i szczegółów modelowi, czyniąc go bardziej atrakcyjnym wizualnie i wiarygodnym. Proces tworzenia tekstur polegał na określeniu koloru, połysku i szorstkości materiałów zastosowanych w realnym obiekcie.

Przygotowanie tekstur

Otrzymałem fizyczny model urządzenia i przystąpiłem do robienia mu zdjęć. Korzystając z Photoshopa, zwymiarowałem zdjęcia do ich rzeczywistej skali. Następnie zacząłem modelować obiekt w 3D na podstawie zwymiarowanych zdjęć.

 

Wymiarowanie zdjęć w Photoshopie pozwoliło mi precyzyjnie przenieść realne wymiary modelu fizycznego do oprogramowania do modelowania 3D. Miało to kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że ostateczny model 3D będzie dokładną repliką urządzenia fizycznego, z dokładnym odwzorowaniem wszystkich szczegółów i pomiarów.

Od realnego urządzenia do obiektu 3D

contact

experience

about me

portfolio

home