Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do mnie.
W ramach tego projektu byłem odpowiedzialny za stworzenie modeli 3D dwóch urządzeń – terminala płatniczego oraz stojaka na terminal. Proces modelowania 3D obejmował wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania do tworzenia cyfrowych reprezentacji każdego urządzenia, obejmujących szczegóły takie jak materiały, tekstury i wymiary.
Dwa urządzenia,
jeden projekt
Otrzymałem fizyczny model urządzenia i przystąpiłem do robienia mu zdjęć. Korzystając z Photoshopa, zwymiarowałem zdjęcia do ich rzeczywistej skali. Następnie zacząłem modelować obiekt w 3D na podstawie zwymiarowanych zdjęć.
Wymiarowanie zdjęć w Photoshopie pozwoliło mi precyzyjnie przenieść realne wymiary modelu fizycznego do oprogramowania do modelowania 3D. Miało to kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że ostateczny model 3D będzie dokładną repliką urządzenia fizycznego, z dokładnym odwzorowaniem wszystkich szczegółów i pomiarów.
Od realnego urządzenia do obiektu 3D
Klient
Celem projektu było wymodelowanie cyfrowej reprezentacji 3D rzeczywistego urządzenia i wykonanie renderów konkretnych widoków do wykorzystania w różnych zastosowaniach
cyfrowych.
Cel projektu
Booksy to bezpłatna aplikacja do planowania wizyt kosmetycznych, dzięki której łatwo znaleźć i zarezerwować wizytę w ciągu kilku sekund, w dowolnym czasie i miejscu.
Client
O kliencie